Re: Atramenty Activjet

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 20:12:33 MET DST

> Czy te Atramenty są warte kupna ?? bo są bardzo tanie, np.
czarny i 1
> kolorowy do Canona S530 kosztuje 12 zł, do HP są ruwnierz
dosc tanie,
> chodzi o kartyze, i chiałbym się zapytac czy są dobre, i
czy nie rozwalą
> drukarki, i przy okazji czy tego ktos urzywa ?? za info,
Dzięki.

..kupilem poki co czarny atrament tej firmy do Epsona C43.
Najpierw mialem klopoty bo drukarka nie mogla rozpoznac
wkladu.... reklamowalem i wymieniono mi w trybie zwyklej
reklamacji na nowy . Ten nowy w zasadzie dziala ale
zauwazylem ze czesto brudzi kartki wiec chyba dam sobie
spokoj z ta firma. Kolor poki co mam jeszcze oryginalny
Epsona wiec nie wiem jak sprawuja sie wklady kolorowe.. ale
ja juz tej firmy chyba nie bede probowal.

Robert