Który model HP jest najtańszy w eksploatacji?

Autor: chairon (chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 19:18:42 MET DST

Pytanie jak w temacie. Chodzi mi przede wszystkim o ceny kardridży, ich
dostępność i ewentualnie możliwość samodzielnego napełnienia. Głównie zależy
mi na koszt zasobników z czarnym tuszem. Osobiście zastanawiam się nad
modelem 5150, ale zasobniki do najtańszych nie należą (ok. 100 zł za
czarny), ale być może warto wybrać jakiś inny model. Zależy mi przede
wszystkim na niskich kosztach eksploatacji, ale proszę nie doradzać mi kupna
laserówki, bo na taki wydatek nie jest mnie niestety stać. Dziękuję za
wszelkie uwagi!

--
chairon