Duży problem

Autor: Mateusz Szczyrzyca (to_at_nie.jest.prawdziwy.email)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 17:30:18 MET DST

Witam,

Mam płyte ASUS KT7A, w zasadzie to dopiero co ją kupiłem od znajomego.
Ale wcześniej (czyli 4 godziny temu - w czasie kupowania) takie rzeczy
się nie działy.

Jak coś poustawiam w BIOSie (już nie istotne co) i dam wyjście z zapisem
to po tym resecie wisi mi czarny ekran i nic się nie włącza ani nie
startuje.
Pomaga dopiero wyciągnięcie wtyczki zasilania (obudwa i płyta ATX) i po
ponownym włożeniu wszystko startuje.
Identyczna sytuacja ma miejsce po restarcie guzikiem przeznaczonym
specjalnie do tego celu na obudowie, oraz po restarcie z systemu
operacyjnego. Za każdym razem musze wyciągać wtyczke od zasilania na
moment i wkładać, aby ruszyło.

Co jest przyczyną takiego stanu rzeczy? Jeśli ktoś wie to będe
niezmiernie wdzięczny za informacje.

Procesor to Athlon 1000 MHz.

Pozdrawiam