Re: Jaka palare radzicie kupic?

Autor: bt (moj.nr.GG.to.1563011.jakby.co_at_to.pisz.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 16:11:46 MET DST

> Witam,
> Zastanawiam sie nad kupnem nowej wypalarki CD-R - co radzicie kupic?
> Lite-On?

Mam lite-on'a i jestem zadowolony...
+ nagrywa dobrze
 - czasami tylko za bardzo ufa nośnikom i jest w stanie nagrac cdrw
nomonalne 10X z predkoscia 12X no i nie mozna tego odczytac, wiec trzeba
uwazac co na plytce jest napisane max., zeby liteonik nie przesadził...
+ dobrze czyta... czyta plytki z ktorymi masa kolegow ze swoimi LG'kami nie
moze sobie poradzic
+ nie ma problemu ze zgrywaniem i nagrywaniem muzyki, co mnie bardzo
cieszy...
- mial problemy z overburningiem, ale po updejcie :) firmware juz wszystko
jak trza...

mowa o modelu 52/24/52 (LTR-52246S)

ogólnie dobrze wypada jak na moje wymagania... szukasz testow? patrz:
www.cdrinfo.pl

pozdrawiam
Bartek