Re: Jak drukarka?

Autor: Mav (maverick_at_newart.kalisz.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 15:58:47 MET DST

Witam

Ja bym dolozyl 50 zeta i kupil HP 5150
cicha szybka bezawaryjna i najekonomiczniejsza
z nowych HP... chociaz dla Ciebie idealnym rozwiazaniem
bylaby HP 3820 albo HP 9xx niestety niedostepne w sklepach
A fajne byly bo mialy 3 razy wieksze atramenty niz owczesne
drukarki.

Canon owszem tanie rozwiazanie ale jest to drukarka
ktora po 2 latach na pewno wyladuje w serwisie.

Pozdrawiam