1210 blokuje papier

Autor: Ola (f67500_at_op.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 11:19:11 MET DST

Zanim oddam do serwisu moja drukarke HP 1210
ktorej akurat skonczyla sie gwarancja:(
chcialabym zapytac, czy moze komus tez to urzadzenie
pozeralo cala sterte papieru zamiast pobrac grzecznie 1 karteczke.
Ostatnio podaje jej pojedyncze kartki by uniknac problemu,
ale przyznacie ze to troche klopotliwe...
Czy sa jakies sposoby, by usunac ten problem w prosty sposob?
Czy ktos mial moze taki problem, czy moze to tylko mi sie akurat
przytrafilo?
Pozdrawiam
Ola