SDI przez USB - problem

Autor: Andrzej Romańczuk (biuro_at_rom-an.com.pl)
Data: Tue 13 Apr 2004 - 08:13:06 MET DST

witam
może ktoś mi coś doradzi, bo już wszystko sprawdziłem, system
przeinstalowałem i nic
w momencie gdy ciągnę coś z internetu lub po prostu gdy strona się otwiera -
strasznie zwalnia mi maszyna, procesor jest obciążony w 100%, kursor myszki
wtedy się przycina, aplikacje zwalniją
nie jest to sprawa systemu ani programu działającego w tle bądź wirusa
sprzęt to notebook z celeronem 2000 i 266DDR
SDI mam podpięte przez przelotkę COM/USB2.0

roman