Nie otwierają mi się strony www a ping działa-net z lanu (kolejny lamer)

Autor: Jerzy Draczynski (j.draczynski_at_atem.com.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 22:39:13 MET DST

Wszystko działało ok do czasu gdy scandisk nie przywrócił sobie jakiejś
starej kopii systemu. Na początku problem był z domenami wpisując ip było
ok, przypisałem na stałe adresy DNS(wcześniej nie było przypisanych adresów
a net chodził bezbłędnie) i ping po domenach zaczął chodzić. Komp to
laptopik korzystający z netu poprzez udostępnioną neostradę-czy ktoś wie co
się skaszaniło ?