Re: Pomocy-Barracuda40GB PADA?

Autor: Radzio (h.radziejewski_at_derby.waw.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 19:58:13 MET DST

Użytkownik "Piter" <piochu_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ale czy napewno to sa objawy padania dysku?Mial ktos podobne objawy ?
> Dysk nie widoczny po resecie bios wywala "HARD DISK FAIL"Wylaczenie i
wlaczeni kompa pomaga widzac go w windows ale czesto robi zwieche po jakims
czasie i znika z systemu.

Sprawdź dysk na innym kompie. Jeśli będzie działał właściwie, to przyjrzyj
się wtyczce zasilania płyty w swoim pececie. Kiedyś miałem podobne kłopoty z
HDD (MB raz go widziała, raz nie) i okazało się, że winne temu były
kabelki...:))

Radzio