Obraz z kompa na tv - problem

Autor: marciner (marciner_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 18:34:53 MET DST

Witam
Ostatnio postanowiłem poekperymentować z wyjściem tv na mojej karcie
graficznej GF 4 MX 440 :( Podłączyłem sprzęty kabelkiem (cinch) i kupa...
Mam stery 56.62 i za cholerę nie mogę tak wszystkiego zgrać żeby działało.
TV to panoramiczny Panasonic 32'' 100 Hz, typ: TX-32DK20P. Karta to jakiś no
name ale nieżle się kręci (270/400_at_320/450) więc chyba nie jest z nią aż tak
źle, chociaż to chipset NV17 i TVTool go podobno nie obsługuje. Próbowałem
różnych ustawień: klonowanie, Dual View i nic. W końcu zniknął obraz z
monitora i wszystko się popieprzyło. Gdzie jest błąd? Może stery nie takie?
Dodam tylko, że te które były w zestawie z kartą nie działają :)
Czy ktoś z szanownych grupowiczów może mi trochę rozjaśnić temat
wyświetlania obrazu z kompa na TV? Lub może jakieś ciekawe strony znacie?
Pozdrawiam

=marciner=