Ściąganie wielu plików za pomocą wild-cards.

Autor: Damian vel EINHERJER (einherjer_at_WYRZUC-TOpf.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 15:21:04 MET DST

Witam!

Poszukuję programu, który umożliwi mi ściągnięcie wielu plików na raz przy
użyciu wild-cards. Np. mam na pewnej stronie linki do plików ponumerowanych
w następujący sposób b0001.tiff, b0002.tiff itd. Znajdują się one w jednym
miejscu, jednakże klikanie cały czas prawym i wybieranie "zapisz jako..."
jest dosyć uciążliwe, tym bardziej że tych plików jest koło 400. A tak
wpisałbym po prostu "b*.tiff" i poszłoby samo. Znacie program, który mi
pozwoli ściągnąć to naraz? Download Accelerator nie ma takiej możliwość.

Pomóżcie!

Serdecznie pozdrawiam,
Damian vel Einherjer.

--
In A World Without Walls, Who Needs Windows?
In A World Without Fences, Who Needs Gates?