Pomoc w doborze zestawu

Autor: Domanw (domanw_at_SPAMo2.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 13:31:15 MET DST

witam :D

skladam z qmplem kompa i mam kilka pytan:

komp bedzie wykorzystyany do pracy z dolumentami, net, troche gierek,
amatorka obrobka multimediow,

jaka polecacie plyte glowna w przedziale 250-350 zl pod procek Althon
powyzej 2GHz,
wymagania co do plyty to stabilnosc,
nie spodziewam sie jakis wyjatkowych osiagow, nie bedize podkrecana,
zbedna karta sieciowa (juz jest osobna), fire-wire tez raczej zbedny,
nie wiem co bedzie odnosnie S-Ata - dysk zostanie wymieniony na nowy dopiero
pozniej ale kontroler raczej wskazany,

mam na oku produkty Asrock'a, Ecs'a (KT-600), Solteka

jaki do tego wstawic procek ??? w cenie 350-400 zl

pamiec to raczej 512 DDR
jaka obudowe/zasilacz ?????????

dzieki za wszelkie sugestie

pozdrawiam