Re: jakie min parametry latopa do divX

Autor: Fosgate (fosgate_at_to.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 10:07:55 MET DST

> Jakie minimalne parametry powinien miec laptop by
> mogl płynnie odtwarzać wszystkie filmy divX?
>
> PII 300MHz wystarczy?
> a pamięć? 64MB RAM wystarczą?:)
>
> w dobie dzisiejszych komputerów w tysiącach Hz i setkach RAMu
> serio nie wiem jakie minimalne wymagania,
> ale na moim starym P1 166MHz nie MMX i 32RAM to te stareee divXy tylk
> ochodza,
> znaczy te o slabszej kompresji :)

Ja mam Celerona 466, 128MB, Ati Rage3D 8MB AGPx2, DVD-ROM, HDD 20GB, 14"
TFT i wszytkie DivX-y śmigają, DVD tym bardziej. Mój laptop ma już 5 lat.
Kosztował w 1999 roku 8 500zł teraz jego wartość to coś około 1 500zł. To
że wszytskie filmy śmigają to w głównej mierze zasługa dobrej jak na owe
czasy grafiki, gry 3D, którym wystarczało 8MB też chodziły ok. Zwróć uwagę
na grafikę.
RF