Re: Ile czasu "trzyma" dane pendrive?

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Mon 12 Apr 2004 - 00:51:02 MET DST

On Sun, 11 Apr 2004 23:19:28 +0200, "Latet" <latet_at_xxx.pl> wrote:

>Tylko, ze pendrive moze wsadzic do kazdego kompa z USB,
>a aby karte wsadzic, to musi byc czytnik (lub aparat :-)

Nie no, jasne. Ale:
- możesz kupić samego pendrive'a.
- możesz też kupić czytnik + karta. Korzyści?:
1. możesz używać jako pendrive.
2. możesz używać jako karty do cyfraka, mp3-playera, czegokolwiek.
3. jak karta jest za mała - kupujesz większą.
4. na karcie możesz mieć jednocześnie zdjęcia i dane.
5. jeśli czytnik jest uniwersalny, to jeśli różne Twoje urządzenia
korzystają z różnych kart, to i tak z każdej zrobisz pendrive'a ;)

>BTW:
>Jak reaguje cyfrak na wlozenie do niego karty z nagranymi
>rozniastymi plikami?

Moj Canon nagrywa fotki z katalogu DCIM. I tylko to go interesuje. Tak
więc mogę sobie na takiej karcie nagrywać co mi się podoba, a jak
zapcham miejsce całe, to cyfrak po prostu powie "no free space" i
cześć. Nic mu to nie wadzi.

--
żuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl