Re: Komp cały czas się wiesza. POMOCY mam już tego dość.

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnij.to_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 21:09:07 MET DST

> Jaki sprzęt, jaki system - trochę szczegółów by się przydało...

Wiece co masz rację te posty są no ciężko komentowalne, może gość myśli i
jemu podobni że na grupie to jacyś jasnowidze, a na pewno wyjdzie że pisze
tak bo sam nie ma zielonego pojęcia, bo jakby miał to by rozumiał, że to nie
jest żadne wartosciowe info, na niektórych moderowanych forach posty tego
typu a mi się wiesza bez obajwów itd. od razu idą do kosza

a mi się wiesza ... wrrr .... ;-)