Re: GF4 Ti4200 i wyłączający się monitor

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 20:38:48 MET DST

Niejaki MoRo twierdzi jakoby:
> [ciach]
>
> Sprobuj pozyczyc od kogos graficzna, wloz do swojego kompa i zobacz co sie
> bedzie dzialo.

Spróbuję, gdy będę miał więcej czasu, wydłubię z drugiego komputera Rivę
  TNT2 M64 i potestuje. Niestety w tej chwili nie mam możliwości, Riva
jest intensywnie używana :>

Dzisiaj wszystko działało w sumie 4 godziny, po czym zmowu zaczęło migotać.

Czy te podejrzenia sugerują, że problem może być z płytą? Bo tego to już
na pewno bym nie chciał :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//