Re: szukam klawiatury... ale...

Autor: Tomuś (reklama_at_gazeta.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 20:26:02 MET DST

Użytkownik "starcom" <starcom83_NIE_LUBI_SPAMU__at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c5c1tt$e40$1_at_sunflower.man.poznan.pl...
> Sa takie laptopopodobne tracer'a, takie fioletowo-srebrne. Kosztuje od
30zl
> wzwyz (zalezy od sklepu). Sa na pewno cichsze od zwyklych klawiatur,
> aczkolwiek jak dla mnie i tak glosne. Podporki pod nadgarstki nie ma,
enter
> jest podluzny no i jeszcze jakis baran co ja projektowal stwierdzil, ze
> fajnie bedzie jak blok ze strzalkami i "pgup" itp wcisnie sie w lewo z
> reszta przyciskow i co chce klepnac w "backspace" to trafiam w skrajny
> "home". Mozna z tym cholery dostac. Pomimo tego i jak dla mnie to lepiej
> [...]

no bedzie ciezko bo z plaskimi klawiszami np.
ta http://www.allegro.pl/show_item.php?item=23862816 ma enter L ale bez
podporki pod nadgarstki

a ta http://www.allegro.pl/show_item.php?item=23265933 ma podpórki ale enter
podluzny :)