szukam klawiatury... ale...

Autor: Tomuś (reklama_at_gazeta.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 19:53:39 MET DST

szukam klawiatury z klawiszami jak u laptopa, niski skok i ciche...
w zasadzie zalezy mi na tym zeby byly ciche bo stukam ciagle rodzinie po
nocach :)
a bardzo duzo pisze - zdalna administracha serwerem,

koniecznie musi być podpórka pod nadgarstki - cholerne przyzwyczajenie,
ale bardzo wygodna sprawa!

no i 3cia rzecz, logitech ultraflat odpada z racji podłużnego entera,
sorry, ale z 10 letniego nawyku do entera w kształcie odwróconego "L"
nie da sie wyplenic :)
piszę bezwzrokowo i powiedzmy nie lubilbym gdyby zamiast netera klepał
ciągle
\ czy tam inny znaczek, a serio z klawiaturami z podluznym enterem mam
problem,
bo ja nie patrze co naciskam, tylko mysle i to odrazu sie pojawia na
monitorze :)

na allegro jakos nie moge znalezc zadawalajacej mnie klawiatury,

pomocy!