Re: flash biosu Abit NF7

Autor: shado (shado_at_//wytnij\\@pf.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 20:09:04 MET DST

Kolezka krzychu krzychu_at_poczta.okay.pl w dniu dla niego ciezkim,
wypocil co nastepuje:

> witam
> problem jest w tym ze pod XP nie mozna zrobic dyskietki startowej

na jakiej podstawie to twierdzisz?
no chyba ze ja mam jakies specjalne XP:)
przy formatowaniu dyskietki daj opcje "kopiuj pliki systemowe" czy cos w tym stylu
poza tym byc moze jestem w bledzie ale chyba wciskajac alt+F2 wystarczy miec na dyskietce tylko obraz biosu

--
pozdrawia serdecznie Shado
"Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,