Re: podstawy do wymiany gwarancyjnej

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 16:58:44 MET DST

Użytkownik "JBART" <jjjbart_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Plytka soltek drv5 kt333
>
> W instrukcji jest napisane ze po ustawieniu magistrali na 333
> (mam athlona 1700 xp+, ktoremu to nie przeszkadza)
> agp i pci chodza na 33, co nie jest prawda, tzn wszystko
> co testuje kompa pokazuje ze maja ~41,5.Producent nie wspomina przy
opisach
> nowszych biosow
> o rozwiazaniu tego problemu
> Czy to jest podstawa do reklamowania plyty glownej
> Nie mam juz gwarancji na grafe i nie chcialbym jej spalic
>
> Z gory dzieki za odpowiedzi
> Jarek

 Skoro Soltek tak napisał w instrukcji to chyba nie kłamał. A nie masz w
biosie regulatora dzielnkiów magistral (1/4, 1/5 itp.) ? Albo może dzielniki
przeskakują tylko przy jednym specyficznym ustawieniu. Niektóre płyty mają
tak że jak ustawiasz magistralę np. 333 zworką to dzielniki przeskakują, a
jak biosem to zostają jak dla magistrali 266. Jest to wprowadzone po to że
gdyby ktoś chciał ustawić magistralę np. 150 to miał wybór: albo nie używa
kart PCI (lub ma "odporne") i może działać z PCI 37.5. Albo ma "wrażliwe"
karty i będą wtedy lekko niedotaktowane (30MHz co praktyczne nie ma wpływu
na wydajność).

--
[ maX : ECS K7VZA 3.0 + Duron 1300 + Spire ]
[ 512 MB PC100 3-2-2 + Ati Rage 128 BBA ]