Re: flash biosu Abit NF7

Autor: shado (shado_at_//wytnij\\@pf.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 16:48:58 MET DST

Kolezka krzychu krzychu_at_poczta.okay.pl w dniu dla niego ciezkim,
wypocil co nastepuje:
> witam
>
> juz dawno tego nie robilem chyba kiedy mialem Diamond Viper V330 (
> Riva 128 ) i upgrade'owalem bios karty graficznej
> wiec jako ze mam XP sciagnalem z sieci FreeDOS wersja ISO wypalilem na
> plytke sciagnalem tez najnowszy bios do Abit NF7 v2.0 i odpalilem z
> plytki dosa przy starcie i wgralem biose wszystko poszlo ok :-)
troszke to przekobinowales
po co tak kombinowac?
wystarczy sformatowac dyskietke jako strartowa, nagrac na niej bios a potem wcisnac Alt+F2 przy starcie
> nie zauwazylem zadnej roznicy na razie jezeli chodzi o wydajnosc
wydajnosc raczej sie nie zmieni
poczytak sobie za to w opisach jakie bledy zniknely i co sie zmienilo w menu biosu

--
pozdrawia serdecznie Shado
"Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i glupota ludzka,