Jaka grafika do LCD?

Autor: Trix (trix_at_KochamSPAMpolbox.com)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 13:24:26 MET DST

Witam,

Mam LCD 17" iiyama e430.
Mam tez stara karte graficzna S3 Trio3D/2X.

Przy rozdzielczosci 1024x768 i 60Hz wszystko dziala
OK (abstrahujac od tego, ze nie jest to rozdzielczosc
nominalna, a zatem obraz nie jest zbyt ladny).

Kazda wyzsza rozdzielczosc (1152x864, 1280x1024)
powoduje efekt mory -- np. przy poruszaniu kursorem
myszki, obraz drzy; podczas wyswietlenia obrazu prazek
bialy, prazek czarny, ... pojawiaja sie kijanki, drzenie,
smiecenie.

Byc moze problem polega na tym, ze moja karta graficzna
jest za slaba.

Jaka karte graficzna mi polecicie ? Suma jaka moge przeznaczyc,
to 350 zlotych.
Karta ma sluzyc do pracy w WinXP, Linux (Gnome), internetu,
obrobki grafiki, ogladania DivX, DVD.

Trix.