Wiatraczek na KT400

Autor: Artur (kabotyn_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 12:47:36 MET DST

Witam!

Czy mogę bezpiecznie zdjąc wiatraczek z chipsetu KT400 (płyta Gigabyte
GA-7VA). Pod wiatraczkiem jest radiator, on sam wystarczy? Chce usunąć
wiatrak ponieważ jest najmniejszy a najgłośniejszy. Dodam jeszcze, że na
stronie Gigabyte na zdjeciu mojej płyty na chipsecie jest tylko radiator
(który wygląda nieco inaczej niż ten co ja mam), a ja miałem orygianlnie
z wiatraczkiem.

Dzięki, Artur
Wesołego Jajka i mokrego dyngusa!! :D