Re: system na 610 Kb wolne

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 10:26:39 MET DST

> tego nie rozumiem - po co > DisableLog=1

to tak na przyszlosc:) wylacza robienie smieci na dysku, ktorych bardzo malo
osob uzywa ...

> nie wiem dlaczego ale tak spreparpwana dyskietla
> bootuje mi winde w trybie awaryjnym :o

nie ma prawa ... jest tam opcja bootGUI=0 a to oznacza, ze nie ma prawa
uruchamiac windozy ... poza tym zawsze mozesz zrobic:

c:\
ren windows smietnik:)

po takiej komendzie dam nobla bilowi jezeli windoza sie uruchomi w trybie
awaryjnym (oczywiscie jezeli jest w katalogu c:\windows)