g³owica do lexmarka :( D£UGIE

Autor: Magik (wladek_g_at_interia.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 07:58:43 MET DST

Witam
mam lexmarka z65 , jako ze skoñczy³ mi siê czarny tusz zakupi³em
uzupe³niacz. niestety wla³em go do g³owicy bez jej uprzedniego dok³adnego
wyczyszczenia :( my¶³±æ ¿e nie bêdzie zadnych skutków ubocznych , lecz by³y
:( tusze sie wymiesza³y powoduj±c taie cu¶:
tusz mi ca³y czas zasycha na wylocie dyszy, tzn. aby zaschn±c potrzebuje
kilku / kilkunastu godzin , na razie przed ka¿dym drukowaniem czyszcze dysze
za³±czonym p³ynem do ich czyszczenia, ale powoli zaczyna mnie to denerwowaæ
<z³y>
mam takie pytanko jak teraz wyczy¶ciæ ta g³owice aby przy nastêpnym
nape³nieniu takie cos nie wyst±pi³o?? mam tam troche tuszu ale moge go
stracic byle tylko nie trzeba by³o a ka¿dym razem czy¶ciæ tej g³owcy.
ten p³yn do czyszczenia g³owic to co to jest???
najprawdopodobniej w tych g³owicach jest g±bka
wiêc jakbym tam wla³ wode strzykawk± i pó¼niej j± strzykawka wyssa³ pomog³o
by?? czy nie zosta³oby tam troche wody która pó¼niej rozcieñczy³aby tusz a
co za tym idzie nie zasycha³by natychmiast ???
jak wyczy¶cic taka g³owice ewentualnie jak wyj±æ ow± g±bkê nie niszcz±c
jej???

pozdrawiam - Magik