Re: pomocy - caly monitor drży

Autor: ArD (ard_at_piwko.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 01:35:54 MET DST

Użytkownik Jakub Wysocki napisał:

> Witam, monitor nec 991sb + hercules 8500le.
> Nagle monitor zaczał cały drżeć, migocze strasznie i skacze na boki, jakby
> sie nie mógł
> ustwić. Kable sprawdzone, wszystko OK.
> Po resecie to samo, mam to już od 10 minut na tym kompie i z trudnością
> pisze mi sie tego posta bo sie zupelnie patrzec nie da, ma ktos moze jakis
> pomysl co to moze byc ??

Właśnie przesiadłem się z GF na AVI i miałem coś podobnego. Okazało się,
że mam włączoną obsługe dwóch monitorów i widziałem to co powinno być na
drugim. Po ustawieniu pracy tylko z jednym monitorem wszystko chodzi jak
powinno.

Jeszcze jedno. Nie położyłeś obok monitora komurki? Gdy ona leży w
odległości kilkunastu cm od monitora, wtedy ten wariuje.

--
pozdrawiam
ArD.