Re: wentylator na karcie graficznej

Autor: Wojciech Michalczuk (wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl)
Data: Sun 11 Apr 2004 - 00:24:54 MET DST

Niejaki tukan twierdzi jakoby:

> Właśnie też się zastanawiam jak to jest z RIVA TNT2 M64.
> Nawet przy normalnej pracy można zdjąć wentylator ?
> Z tego co zauważyłem radiator nie jest zbyt okazały i
> trochę się nagrzewa. Macie jakieś doświadczenia
> konkretnie z Rivami ?

Mamy. Mamy na przykład Rivę TNT2 M64 bez wentylatora, z samym tylko
radiatorem. Marki niestety nie pomnę, w pudełku bym musiał pogrzebać,
ale jest to najtańsza M64 jaka była w 1999 :>
Szczęśliwie pracuje już 4.5 roku, obecnie jako drugi komputer
(internet), lecz swego czasu była ostro katowana w 3D.
W całości wygląda to tak:
http://www.wmichalczuk.webpark.pl/riva.jpg

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//