Mocowanie radiatora w P4

Autor: Kubu$ (kubuss.no.span.wytnij.to_at_to.tez.go2.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 22:20:29 MET DST

Witam,

Od kilku dni mojej dziweczynie wieszal sie komp, pomyslalem, ze to wina
zasilacza, pojechalem do niej, pierw go odpalilismy po dluzszym
niechodzeniu i chodzil, tak z 15 minut, potem zwiech, po tesecie zaraz po
odpaleniu samoczynny reset... pomyslalem, ze cos tu sie przegrzewa i to
raczej nie zasilacz a pewnie procesor. Po resecie wejscie do Biosu by
looknac na temperature a tu... 86 stopni C na procku ;))

Po rozebraniu kompa ujrzalem wentylator oderwany z radiatora, polamane
kawalki przy wentylatorze i ruszajacy sie sam radiator na procku, zdjalem
go razem z mocowanie plastykowym, ktorego kolki byly wyrwane z plyty
glownej :(

Wczesniej nie mialem do czynienia z montowaniem P4, tylko AMD, wiem ze do
tego jest wokol proska mocowanie, ktorego teraz nie ma, tylko 4 otwory.
Co z tym teraz zrobic, da sie kupic takie mocowanie? bo nawet nie ma teraz
jak posadzic na procku radiatora.

--
Pozdrawiam
Kubu$