Czy z tej karty graficznej jeszcze cos bedzie? [pomocy!]

Autor: Daniel (d2w_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 19:16:20 MET DST

Chcialem solidnie podkrecic mojego GF4MX440. Kiedys czytalem ze pomoc moze
przyczepienie na pamieci radiatorkow. Przykleilem wiec 4 male radiatorki no i
rozpoczalem zabawe. Artefakty w 3dMarku pojawily sie dopiero gdy pamieci
mialy 525_at_440 wiec ustawilem na 516 i jeszcze raz sprawdzilem - dzialalo
pieknie! Troche sobie pogralem i nagle widze ze obraz mi sie trzesie!
Wylaczylem komputer, wlaczylem ponownie i tym razem mialem podluzne pionowe
paski i to juz podczas ladowania Windowsa! Zdjalem radiatorki, wlaczylem i
bylo dobrze, przywrocilem fabryczne ustawienia, zapuszczam 3dMarka. Do polowy
testu bylo pieknie az sie zwiesil i teraz przy wlaczeniu PCta znow mam
migajace paski!

Czy ta karte da sie "odratowac"? Co moze byc zle? Prosze pomozcie, nie mam
teraz pieniedzy na nowa!

Pozdrawiam

--
Daniel