Re: "wieczysta" gwarancja

Autor: Moby Dick (moby_dick_at_tenbit.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 16:55:50 MET DST

Wieczysta gwarancja , jest to gwarancja udzielana na produkt przez
producenta bez limitu czasu. Do czasu istnienia producenta pamieć jest na
gwarancji.
Jeśli masz obawy związane z tą formą zobowiązania producenta względem
nabywcy , pozostaje Ci też możliwość skorzystania z rękojmi na produkt.
Więc tak, czy siak , jest wszystko OK .

Pozdrawiam

Moby