Re: Darmowy odtwarzacz DVD

Autor: dezet (dezet_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 15:19:29 MET DST

x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl> napisał(a):

> a ja mam dla Ciebie znaleziony na krowkach R DVD Player 1.0 i jest on sobie
> tu:
> http://www.tucows.ps.pl/preview/333745.html

Także się podepnę :)

Ściągnąłem, zainstalowałem i... wyrzuciło komunikat:

Runtime Error '-2147217415 980040ff9)'
Aby używać odtwarzacza DVD, należy zainstalować programowy dekoder DVD lub
sprzętowy dekoder DVD.

Nie znalazłem odpowiedniego "programowego dekodera DVD" na Googlach.
Może ktoś z Was zetknął się z takowym i byłby na tyle cierpliwy by podać
linka :))))

Wesołych Jajek!!