Re: HDD Samsung 1,27GB na proc 486

Autor: Corvin (corvin.dun.wytnijto_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 12:01:27 MET DST

Krystian Paczkowski popełnił:

> Moze ktos mi poradzic co zrobic by ten HDD byl widoczny.. moze programik,
> cos takiego? ;)
> Dzieki wielkie i Wesolych Swiat wszyskim zycze ;)

Wzajemnie :), a w BIOSie go widzi? Jak nie to może być konieczność,
zapodania ręcznie parametrów dysku masz na naklejce dysku. Pozatym
raczej LBA powinno być włączone to stary komp i ja już niewiele pamiętam.
Ostatnio takiego widziałem 3 lata temu to była bardzo fajna płyta bo
kontroler na płycie normalnie widział dyski do 8 GB. Ale imo nawet ten do 2
GB na pewno powinien widzieć, sprawdź zworki i kontroler (jego zworki)

--
Pozdrawiam,
Corvin