Re: Zbyt dokładny wydruk

Autor: Zygi (creapi_at_poczta.fm)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 07:43:10 MET DST

Cześć -=oldman=-,

W Twoim liście datowanym 9 kwietnia 2004 (20:55:32) można przeczytać:

o> Zobacz czy we wlasciwowsciach znajdziesz opcje *jakosc wydruku*. Ustaw
o> na mniej wymagajaca.

WinXP

Drukarka, właściwości, zakładka Opcje i na dole preferencje drukowania, potem Zaawansowane (tez na dole) i Jakość wydruku.

--
Zygi
GG:1948754