Re: Darmowy odtwarzacz DVD

Autor: maX (aver_at_interia.pl)
Data: Sat 10 Apr 2004 - 00:23:00 MET DST

Użytkownik "Grzegorz" <matx_at_autograf.pl> napisał w wiadomości
> Proszę pomóżcie.
> Czy znacie jakiś freeware program do odtwarzania filmów DVD podobny do
Power
> DVD.
> Obszukałem wszystkie wyszukiwarki łącznie z google.
> Z góry bardzo dziękuję.
> Grzegorz.

Darmowych programów tego typu jest pełno; problem polega na tym że nie mają
zintegrowanego kodeka DVD a to za niego głównie się płaci. Ale nie rozumiem
w czym problem; Do bardzo wielu kart graficznych dodawany jest PowerDVD lub
WinDVD - nawet jak ty nie masz to ma połowa kolegów z nowszymi kompami
(pewnie nawet o tym nie wiedząc bo kto zagląda w te CD-ki dołączane do
sprzętu)