dysk twardy seagate - problem

Autor: Piotr Klag (piotr_at_klag.us)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 20:05:49 MET DST

Witam!

Spalił mi się dysk Seagate'a i kupiłem działający żeby odzsykać dane.
Pojawił się problem ponieważ kupiłem ten sam model ale róźniły się one
kilkoma rzeczami:
Dysk to model: ST320413A
Różnice polegaja na tym że:
 Mój Kupiony
                 P/N
9R4003-307 9R4003-305
            Configuration level
1EEBAA 2EEAAD
            Configuration Code
YMJ01 YJQ02
                s/n
7ED0VX9N 6ED1Ra1Y
                firmware
3.32 3.57

najgorsze jest to, że dysk wogóle nie jest wykrywany przez bios - bo miałem
jakieś orogramowanie do flashowania dysków ale jak się można spodziewać nie
zobaczył dysku tak jak i bios.

1. Czy jest jakaś szansa na to żeby to ominąć ?
2. Czy jest inna metoda żeby zrobić żeby ten dysk zadziałał.

p.s. elektronika dysku II jest sprawna - działą z macierzystym dyskiem.

--
Piotr Klag