Re: obudowa pod napieciem

Autor: Niebieski (news_krys_at_wytnijto.gazeta.pl.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 12:40:03 MET DST

Dnia 8.04.04 10:52, Użytkownik Zygi napisał:

> Cześć Niebieski,
>
> W Twoim liście datowanym 7 kwietnia 2004 (16:27:50) można przeczytać:

> Jest! Nie wiesz o czym mówisz? Nie mów!

Wiem o czym mówię, ale przyznaję, że źle sformułowałem odpowiedź.
Podłączenie bolca do fazy uważam za mało prawdopodobne.
Peri podłączył do gniazdka nowy zasilacz i ma napięcie na obudowie.
Wcześniej napięcia na obudowie nie było i na tej podstawie twierdzi,że
to nie wina gniazdka.
Chciałem go naprowadzić na to,że jego źle podłączone gniazdko nie chroni
go przed napięciem na obudowie zasilacza.
Kiedyś męczyłem się dłuższy czas z komputerem kolegi - dwukrotnie
uszkodzony modem w czasie burzy, niestabilna praca systemu. Po
reinstalacji systemu nie mogłem zainstalować w żaden sposób karty
dźwiekowej. Do głowy mi nie przyszło, że tego przyczyną może być nie
podłączony bolec w gniazdku. Podłoga w pomieszczeniu była wykonana z
laminowanych paneli i dopiero przypadkowe dotknięcie modemu i obudowy
;-) pomogło mi usunąć usterkę.

--
Niebieski