jak zasilic zew. USB HUB?

Autor: Piotrek (plonk2_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 16:53:48 MET DST

Witam mam taki oto HUB USB
http://www.trust.com/products/product.htm?artnr=12780

Niestety był dostarczony bez zasilacza, a ja chce podloncyzć do niego
kamerke. Ma wejście "zasilaczowe", na naklejce oznaczony jest "power rating
5VDC 2.5A"

Czy zamiast kupować jakiś exstra zasilacz, mogę pociągnąć do niego zasilanie
z komputera? Któreż kabelki chyba (czarno zółte lub czarno czerwone) mają
chyba napięcie 5V?

Czy takie zasilanie będzie OK dla niego jeśłi wszystko dobrze podłącze?