Re: Jaka karta?

Autor: olo (aleksander77_at_op.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 14:23:04 MET DST

> A jaką masz grafę w tej chwili? Będzie łatwiej coś podpowiedzieć,
> jak będzie wiadomo z jakiego poziomu startujemy i do czego ten
> sprzęt jest wykorzystywany to też ważne.

W tej chwili karta to GF2 MX, a komp jest wykorzystywany totalnie do
wszystkiego, gry, filmy, maszyna do pisania, muza, aha zapomnialem dodac ze
nosze sie z zamiarem zmiany monitora na wiekszy (najprawdopodobniej 19",
teraz mam 17"), wiec fajnie jakby po zmianie monitora i rozdzielczosci nic
nie przeskakiwalo.