Re: pomóżcie mi dobrać grafikę i płyt

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 13:49:41 MET DST

> do?ladnie a widzisz ja znam odwrotne opinie bo nie chodzi o gry,
> ale cóż niech się wypowiedzą praktycy, bo według benchmarków
> nie growych to tamte biją te zwykłe na głowę. Trzeba wygooglać.

Wszystko zalezy od indywidualnych potrzeb. W renderingu czasu rzeczywistego
owszem, przy budowaniu scen w programach 3D wspomaganie takich kart daje
mozliwosci ale czesto to kwestia wygody w pracy, bo zwykle nie ma
koniecznosci pracowania na obiektach pocieniowanych.
Natomiast jesli chodzi o rendering "produkcyjny" karty graficzne nie biora
juz w tym udzialu. Biorac teraz pod uwage, ze karty profesjonalne to wydatek
od 3 do 5 tys. zl to warto zastanawiac sie nad sensem takiego zakupu...i tak
jak pisalem to kwestia luksusu badz tez potrzeby.

--
Pozdrawiam.
-dymek-