Problem z myszą

Autor: Malkontent (malkont_at_SPAMgo2.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 09:58:55 MET DST

Problem wygląda tak, że jest podłączona jedna mysz, tymczasem w
Menedżerze urządzeń pokazuje dwie myszy, jedną na PS2 i jedną na USB.
Podczas uruchamiania komputera mysz działa co drugie uruchomienie. Tak
jak gdyby co drugie włączała się ta na USB, której tak naprawdę nie
ma. System Win'2000 Prof. Nie wiem, czy jasno się wyraziłem.

--
Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/