Re: Jakie napędy COMBO mają czarne panele?

Autor: Saiko Kila (fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 09:15:14 MET DST

Proces Moriturus Sav Koog <anubis-ANTY-SPAm-_at_ks.k.pl> zwróciů bůŕd:

> Wit-Aj!Cie.

Czesc.

> Chciaůem kupiă Lite-ON ale wydaje mi sić, ýe nie posiada on w swojej
> ofercie napćdow Combo z czarnymi panelami. Znalazlem tylko Samsungi i LG.
> Jak wypada ten LG GCC-4521B do Lite-ON SOHC-5232K

Nie znam Lite-Ona (tego, bo mam starsze), ale jesli chodzi o LG to jest on
glosny jak odrzutowiec i do tego mniej korzystnie wypada w testach Nero niz
Lite-ON. Filmy i dyski z programami musze przegrywac na HD, bo zaglusza
wszystkie wiatraki w komputerze. Ale i tak go zostawie, albo wczesniejszy
model bo mniej uzywany. Wlasnie ze wzgledu na kolor. Zreszta w sklepie
chcialem Lite-Ona, ale mi dali LG/Hitachi bo tylko on byl czarny.

--
Saiko Kila> GG:4088862ˇJabber:saikokila_at_jabber.orgˇe-mail/ROT13:Usuń cutme.
"Informatyk pracowaů w szpitalu zaledwie kilka miesićcy. Miaů dobrŕ opinić.