Re: LCD Nec 17" 1760NX black

Autor: eXEnsior (anty_spam_cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 09 Apr 2004 - 00:28:58 MET DST

Grupowicz
Wiesław Lubas napisał(a):

> "eXEnsior" <anty_spam_cyberon3_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> A czy ja odnosilem go gdzies do CRT?
> Napisalem, ze w opinii znajomych _grafikow_, jak na _LCD tej klasy
> cenowej_ ma najlepsze odwzorowanie barw.
> Nie pisalem, ze ma lepsze od CRT.
>
> Za ta kase wszystkie LCD maja gorsze odwzorowanie od CRT.
> Twierdze, ze ten jest _relatywnie_ (w relacji do ceny i innych
> LCD) niezly, jesli postawic obok niego _skalibrowane_ fachowo CRT
> i konkurencyjne LCD o zblizonej cenie.

wszystkie LCD maja bardziej lub mniej zblizone odwzorowanie kolorow
dla mnie NEC w tym modelu sie nie popisal, wedlug Ciebie lepiej
kupic tandete bo jest nalepsza w stosunku do innch "tandet", ja
mowie poczekac dobrze sie zastanowic dorzucic troche i kupic
konkret.

> procedura testowa polegajaca na przyzwyczajeniu do wg wlasnego
> widzimisie wyregulowanego CRT i skonfrontowaniu go z LCD na
> ustawieniach fabrycznych albo jakiegos lamera jest slabo
> miarodajna.
>
> No ale pewnie jestes szczesliwym posiadaczem sprzetu i
> oprogramowania do kalibracji...

Nikt nie bedzie ustawial monitora z profesionalnymi miernikami,
bajerkami, cudami bo jaki to ma sens, kupujesz monitor to chyba nie
spodziewasz sie ze spedzisz kilka dni i nocy na dobraniu
odpowiednich parametrow, ale nawet wysrobowane w tym modelu daleko
odbiegaja od rzeczywistych.

dzizas, opinie => poglady => to co na grupie sie ceni, ja mam taki
poglad na temat tego monitora ty masz inny, jak juz pare osob
wspomnialo przede wszystkim liczy sie zastosowanie, jestes grafikiem
kupujesz monitor o doskonalym odwzorowaniu barwy, uzywasz monitora w
biurze do worda kupujesz tani lcd i nie narzekasz.

--
pozdr. eXEnsior
"Yes, though I go through the valley of deep shade, I will have no