Re: kamera przemyslowa+monitorek->tv aut

Autor: zwyczajny (kmarci_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 18:04:10 MET DST

a juz chcialem napisac na grupe ze idiotyzm napisalem i nie pomyslalem
nie jestem elektonikiem no ale TV aut daje sygnal na telewizor
a ja tu chce przeciez zrobic odwrotnie bo z monitorka do ktorego podpieta
jest kamera -> przez chinchowe wyjscie out ( umieszczone z tylu tego
monitora przemyslowego -> podpiac własnie do karty graficznej do tv aut
Sorki ze wolno mysle ale mi sie to nie miesci w glowie
jakim programem to ogladac ?