Re: jaki wentyl 60 mm

Autor: axell (axell_at_wywalTo.op.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 16:56:16 MET DST

> za

> Athlon 1.4 GHz, co wiec radzisz...?

Nie miałem żadnych doświadczeń z athlonami o takim zakresie, ale chyba
1.4 o ile jest w technologii 0.13 to chyba się specjalnie nie powinien
grzać.
Jeżeli masz czujnik temperatury to sprawdź jaka jest temperatura i jeżeli
temperatura ma jeszcze pewien luz to możesz spowolnić wentylator może
obniżyć napięcie. Ja tydzień temu kupiłem sobie bartona 2500+ i wentylator
Spire WhisperRock III, który powinien być bardzo wydajny,jednak przy
obciążeniu temperatura rosła mi do 68 C bez żadnego podkręcania.
Na razie udało mi się o 10C ochłodzić zmniejszając napięcie z domyślnego
1.65 do 1.55. Mnożnik 10x200 zamiast standardowego 11x166 czyli nawet
lekko powyżej, w biosie zgłasza sie jako 2700+.

--
pozdrawiam
axell