Dysk - palenie zasilaczy

Autor: Hudson Hawk (hudson_at_poczta.pnet.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 17:14:03 MET DST

Cześć,

Mam taki problem. Dysk Caviar 6,4 GB. Wczoraj komp nie chciał wystartować
tak jak zawsze. Okazało się, że to zasilacz. Kupiłem nowy zasilacz- OK,
komputer uruchamiał się. Po podłączeniu twardziela spalił się zasilacz.
Myślałem, że to płyta główna, podłączyłem twardziela do innego kompa. Po
włączeniu dym z zasilacza. Nie mam już kasy na kolejne eksperymenty z
zasilaczami.
 Rozpacz.
Czy to oznacza, że twardziel padł już zupełnie ?

HELP !!! :-(

pozdrawiam,
Hudson Hawk