plyta pod athlona - jaka? (nieco inne niz zwykle)

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 15:12:25 MET DST

Witam

no coz, problem z wymiana plyty glownej nie dotyczy awaryjnosci,
wydajnosci czy nawet podkrecania - moja obecna MSI na kt600
spelnia wszelkie typowe kryteria - ale.... cenie cisze,
kupilem zalmana 7000 mocowany do otworow w plycie
MSI jak na zlosc ich nie ma - druga sprawa to banki pamieci
marza mi sie 4sztuki dla plyt z intelem to norma - ale AMD?
sa jakies plyty na nowoczesnych chipach z czterema bankami pamieci?
jakos nie moge znalezc a na moduly 1GB mnie nie stac
(3d studio czy photoshop dusza spokojnie kazda ilosc ramu)

pozdrawiam artur

--
[ sam sobie zrobilem kable do radeona all in wonder ]
[ abdesign_at_poczta.onet.pl.NOSPAM ]