Re: Wyjście optyczne z komputera a wzmacniacz KD (ale nie filmy)

Autor: Swidr (masw_at_wirtualna.polska)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 11:14:38 MET DST

> Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie (C-Media) jest napisane: "S/PDIF Out
> works only on earphone and 2 speakers". Wygląda na to, że na karcie
> trzeba ustawić 2 głośniki, oraz dokładna analiza konfiguracji i
> instrukcji.

No właśnie nic takiego nie wyczytałem w opisie
Tam do karty jest takie demo że lata taka czerwona kulka dookoła głowy ;-) i
jak ustawię dwa głośniki to jak kulka jest z prawej albo z lewej (nie
zależnie czy z przodu czy z tyłu) to leci dźwięk z głośników poprawnie. A
jak dam 5.1 to jak kulka jest z przodu z lewej albo prawej to słychać w
odpowiednch przednich głośnikach a jak kulka jest z tyłu to jest cisza.

Świdr