TT DuctingMod vs. 80mm-120mm adapter???

Autor: Marcin (marost_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 09:50:26 MET DST

Witam

Chcialbym przy chlodzeniu powietrzem zmodernizowac chlodzenie CPU,
zastanawiam sie nad:
- adapterem http://www.4max.com.pl/produkt.asp?g=80&gg=76&id=109
lub
- http://www.4max.com.pl/produkt.asp?g=80&gg=76&id=173

nie rozwazajac kosztow, chodzi mi tylko o wydajnosc chlodzenia, oraz
cisze. Czy lepiej bedzie zastosowac takowy duckt, czy adapter z wentylem
120mm?
 Na stronce http://subzerotech.com/index/module/sz_reviews_display/id/109
 przeczytalem na temat rozwiazania z adapterem i po tym artykule mam
 mieszane uczucia na temat rozwiazania z tym adapterkiem. Moze ktos z was
 ma jedno z ww rozwiazan i podzieli sie opinia?

Pozdrawiam
Marcin