Re: Nagrywarka DVD jaka

Autor: stefe (fgrsr_at_cbpmgn.sz)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 07:58:22 MET DST

Dnia 2004-04-07 22:58, Użytkownik Olek. napisał(a):
> napisalem przeciez ze nowosc w wykonaniu toshiby ,

no i nie miales racji... odswiez baze danych

> a nie super-hiper-turbo 8x
> LG liton czy btc :) ktore sie rozsypie po pol roku.

no tia... nastepny teoretyk... ciekawe co u mnie robi ponad dwuletni
CDRW liteon i dziala jak nalezy, DVD Liteon juz prawie roczny tez dziala
swietnie. no i teraz DVD RW Liteon, jak narazie nie narzekam.

> Wybor jest prosty albo
> pewna sprawdzona i niezawdona toshiba albo bardziwie i tandeta:)

nie twierdze, ze Toshiba jest zla, bo to bardzo dobre czytniki, ale
zamykanie sie w tak ograniczonym "swiatku" nie jest najzdrowsze... a
objawia sie pisaniem bzdurek na grupach.

> W tych super szybkich napedach i tak po pol roku parametry bardzo spadaja,
> mechanika pada i co z tego ze moze czytac z 52 ktorna predkoscia jak ma
> problmy z odczytem czegokolwiek - korekcja jest do bani, i w wyniku tego
> sredni czas odczytu plyty jest 5 razy dluzszy niz w niby wolniejszej toshibie

ROTFL
gdzies Ty to przeczytal? w super expresie?

> A nagrywarki DVD 8x - to narazie i tak teoria bo plyt na ktorych mozna by
> nagrac z taka szybkoscia niema w sprzedazy,

no to Cie zaskocze... nagrywalem na plytkach x4 z predkoscia x8 i
dzialaja w stacjonarnym DVD.

> Nastepna rzecz to ze obecne Litony
> LG czy inne BTC niby moga nagrywac z 4krotna predkoscia ale na nielicznych
> plytach sie to udaje,

nastepna bzdura... nie mam najmniejszych problemow z nagrywaniem DVD +/-

> a z toshiba narazie nie mialem takich problemow - jak
> pisze ze na plycie ze mozna z 4x nagrac - to toshiba nagra.

no i chwalic to... tylko te twoje wypowiedzi... ehh.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834