Re: monitor sie wyloncza

Autor: muLLigaN (mulligan_at_master.pl)
Data: Thu 08 Apr 2004 - 00:51:29 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Rynkowski"
> To nie zasilacz.
> Wg mnie APM (BIOS)
> lub ACPI (OS)
> Resztę poczytaj:
> http://www.komputerswiat.pl/informacje/leksykon/3919.asp
> Przyczyną może być brak sterowników do
> płyty głównej (Chipsetu). Nic o tym nie napisałeś.

stery do plyty glownej instalowalem (asus a7v600) ,zarzadzanie enegria
wszystko jest ustawione ok, np. przed chwila znow to bylo, monitor robi sie
czarny (ale sie wylacza) jednastka pracuje, ale leciala mp3 i gdy to sie
stalo to od razu ja ucielo, klawiatura nie reaguje i caly czas palila sie
lampka czerowna ze dysk pracuje , juz mi rece opadaja, nie wiem co z tym
zrobic ... prosze o jakies rady